Varför bantningspiller osv??

alladin 9 januari, 2010 kl 21:20
1726 visningar / 4 svar / anmäl

Se till istället att inte gå upp i vikt. Ni måste stoppa i tid! Ät regelbundet och ät rätt. Motionera! Man kan inte bara sitta still o proppa i sig o tro att det hjälper med en massa bantningsmetoder. Om ni går ner i vikt lär ni ju ändå ÄNDRA LIVSSTIL och det är just det som är problemet för nästan alla. Usch vad jag blir trött på allt bantningstjat.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

• alladin Anmäl

Se till istället att inte gå upp i vikt. Ni måste stoppa i tid! Ät regelbundet och ät rätt. Motionera! Man kan inte bara sitta still o proppa i sig o tro att det hjälper med en massa bantningsmetoder. Om ni går ner i vikt lär ni ju ändå ÄNDRA LIVSSTIL och det är just det som är problemet för nästan alla. Usch vad jag blir trött på allt bantningstjat.

• fredrika Anmäl

Alla vet väl att det är det som gäller, dvs rätt kost o motion! Ser man till att ALDRIG gå upp i vikt så slipper man ju banta. Enkelt,eller hur? Jag är oxå trött på allt bantningstjat i tidningar, på jobbet osv osv. Bantare är lata människor som tycker om att sitta still o vräka i sig fel saker på fel tider. Sen finns det ju förstås de som är tjocka pga sjukdom, men det är en annan sak.

• thea Anmäl

Jag gjorde en snabb start med att utesluta alla kolhydrater. Slopade allt, ingen pasta, bröd, potatis, ris mm. Höll upp i två veckor och gick ner 4,5 kg. Nu har det gått 4 veckor och jag har gått ner allt som allt 7,2. Men jag äter bara rotgrönsaker till kött, fisk och kyckling. men när helgen kommer unnar jag mig både potatis och pasta.
    Mitt godis är numera nötter i alla former, och jag saknar inte godis alls. Och vin unnar jag mig med.
    Men framför allt så rör jag på mig. Bara ett litet tipps hur man lätt kan gå ner i vikt om man nu skulle behöva det, köp inte allt skit som dom säljer på apotek och hälsokoster, för det fungerar bara ett tag, sen väger man mer än vad man gjort innan. Det gäller bara att äta sunt och röra på sig livet ut.

• TaXiChicK Anmäl

DEt är faktiskt inte så enkelt för alla att ändra livsstil osv!
    Jag kan bara prata för mig själv nu men lite historia om mig;
    173 lång, har alltid vart smal o smärt. Har nu 4 barn vilket gjort att jag dragit på mig ett antal kg efter barn men lyckats få bort hyffsat. Jag har väl aldrig vart tjock direkt men lixom aldrig känt mig bekväm med dom få extrakilon jag haft då.
    Jag har provat viktväktarna med rätt bra resultat, jag har provat nutrilett med mindre bra resultat, jag har provat o svälta mig själv med jättebra resultat ett tag…osv osv. min vikt har gått upp o ner, upp o ner.

Både jag o min man jobbar heltid o med 4 barn så hinner jag helt enkelt inte lägga den energin som jag skulle vilja på maten. vi äter bra mat, sällan hämtmat, aldrig halvfabrikat utan riktig husmanskost. Jag har provat GI,Lchf o alla såna där livsstilar men det funkar inte här hos oss. Tyvärr.

Nu på senare år har jag fått problem med att sluta äta i perioder, jag äter allt jag kan komma över hela tiden, och jag kan inte sluta hur jag än försöker! vad detta beror på vet jag inte. Men det är skitjobbigt, det har blivit som en besatthet, jag har analyserat dom här perioderna men dom kommer inte regelbundet Och dom är heller inte knutna till mensen. Jag mår heller inte dåligt i mig själv eller ngt annat åt det hållet. Men både reductil o instant slim hjälper mig att inte hetsäta. Och om detta är det som hjälper mig så tar jag tacksamt emot den hjälpen, faktiskt. Mitt sug efter nåt att äta blir mindre och när jag äter så är mina portioner mindre vilket resulterar i att jag går ner i vikt. Detta klarar ingen annan metod jag har testat. Det må vara så att ni som är trötta på bantningstjatet tycker att jag är lat men so what? Alla har ju inte samma förutsättningar o karaktär eller hur? och vad jag vet så skadar jag ingen annan med mina piller?
    Jag har precis börjat med instantslim för att få bort 7 kg..

• Anonymous Anmäl

Tycker också Instant slim fungerar bra för att dämpa aptiten och ge en energi när man går ner i vikt. Köpte mina väldigt billigt på http://blibrunutansol.eu

Anmäl

Är du säker på att du vill anmäla det här?