Slimex.nu ??

mia 28 september, 2010 kl 15:48
3069 visningar / 9 svar / anmäl

Är det någon som beställt slimex från http://www.slimex.nu?

Mia

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

• anders Anmäl

Jag har beställt från slimex.nu flertalet gånger, de levererar verkligen.

• mia Anmäl

Har kollat deras betalningsätt..dom säger att man kan betala via paypal..men sen säger dom i mailet
    att för över pengar till de här kontot?? ett helt vanligt kontonummer??Hur betalar man via paypal??

• CARRO Anmäl

Hej, har precis gjort en beställning. Får se hur lång tid det dröjer innan jag får det i brevlådan 🙂

Mvh Carolina

• Kungsängenbo Anmäl

Har presic blivit blåst av slimex.nu!! Vårat sammarbete har funkat hela hösten.. men nu har dom gått under jorden. Vägrar svara på mail..

• Lurad Anmäl

Hej..
    Har under hösten beställt flera gånger av dom.. å aldrig nåt trubbel..NU sist betalade jag..gjorde presic som innan oxå men nu har jag inte fått NÅTT. Dom svarar inte på mail..ingenting!!Har både skickat arga och snälla mail..Dom har gått under jord!!

• blåögd blondin Anmäl

Jag har också gått på detta, snacka om att man känner sig blåst och dum! Men jag har inte heller fått någon vara, svarar inte på mail och bankkontoinnehavaren är en dam på 73 år! Funderar på att göra en polisanmälan men vet inte riktigt hur det går till…vet nån hur man gör?

• anonym Anmäl

Det är vetenskapligt bevisat att ifall man börjar träna så går man upp i vikt igen när man slutar. Ät choklad och chips istället så går ni ner i vikt om ni slutar med det. Jag tränar och är stark äter inte skräp men lever i nöjet av att veta att träning är skönt så jag fortsätter med det.

• Anonymous Anmäl

Det e bara lurendrejeri!
    Jag har precis blivit blåst på min beställning o 530 kr.
    Beställ INTE från slimex.nu

Anmäl

Är du säker på att du vill anmäla det här?