Hjälp

hoppfull 8 juni, 2010 kl 18:28
324 visningar / 2 svar / anmäl

Någon som vet någon internetbutik som fortfarande säljer Reductil/Slimex? Har sett att healthcarepharma nämns på lite olika forum, men att deras försäljning upphört? Någon som vet och kan hjälpa mig? Fick Reductil utskrivet förut och har haft ofattbart bra resultat med dom, nu känns det som om någon ryckt undan mattan under mina fötter i.o.m förbudet.

/Hoppfull

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

• hoppfull Anmäl

Någon som vet någon internetbutik som fortfarande säljer Reductil/Slimex? Har sett att healthcarepharma nämns på lite olika forum, men att deras försäljning upphört? Någon som vet och kan hjälpa mig? Fick Reductil utskrivet förut och har haft ofattbart bra resultat med dom, nu känns det som om någon ryckt undan mattan under mina fötter i.o.m förbudet.

/Hoppfull

• Denise Anmäl

Jo dom finns fortfarande (healthcarepharma), men dom har bedrövligt lång leveranstid på sina produkter. Tydligen så släpar dom efter med beställningarna pga diverse strul med leverantörer och server. Lycka till…

/Denise

• MatildaN Anmäl

Hej! Jag har beställt reductil från
    weightlossproducts.club och är mycket nöjd, de leverar från Europa. Jag har tagit morgonpromenader kombinerat med reductil, gått ner 10 kg nu på 2 månader

Anmäl

Är du säker på att du vill anmäla det här?