Det funkar inte !!!!! ” Alli ” då ????

Mimmi 1970 12 juni, 2009 kl 21:08
1179 visningar / 3 svar / anmäl

Har ätit över en månad Reductil 10mg utan ngn som helst resultat, bara hård i magen. Har en känsla att blodtrycket gick upp, så jag slutade. Men bestämde mig att pröva på Alli (receptfria) på apoteket. Fick råd att köpa vitamin tillskott för att man kan förlora mkt vitaminer under behandlingen. Måste läsa igenom hur man går till väga med detta preparat så får vi se om det funkar bättre.Har ngn prövat Alli?, hör av dig.

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

  • Mimmi 1970 Anmäl

    Har ätit över en månad Reductil 10mg utan ngn som helst resultat, bara hård i magen. Har en känsla att blodtrycket gick upp, så jag slutade. Men bestämde mig att pröva på Alli (receptfria) på apoteket. Fick råd att köpa vitamin tillskott för att man kan förlora mkt vitaminer under behandlingen. Måste läsa igenom hur man går till väga med detta preparat så får vi se om det funkar bättre.Har ngn prövat Alli?, hör av dig.

  • Nikkan Anmäl

    Jag har testat det och mitt råd är, håll dej nära en toa för det fullkomligt rinner ur en. Jag slutade efter en vecka. Mådde inte alls bra.
    Hoppas det funkar bättre för dej.
    Lycka till!!!!

Anmäl

Är du säker på att du vill anmäla det här?