Behöver gå ner snabbt

Snabb vikt 9 november, 2007 kl 12:50
1673 visningar / 7 svar / anmäl

Jag ahr kört GI i 4 veckor och det ahr gått bra. men nästa vecka ska jag på en viktig fest och jag skulle så gärna vilja gå ner 1-2 kilo till för att komma i en klänning. Vågar man prova någon pulverdiet i några dagar??

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

• Snabb vikt Anmäl

Jag ahr kört GI i 4 veckor och det ahr gått bra. men nästa vecka ska jag på en viktig fest och jag skulle så gärna vilja gå ner 1-2 kilo till för att komma i en klänning. Vågar man prova någon pulverdiet i några dagar??

• nettan Anmäl

Om du är frisk så vågar du köra, på en vecka om du kör enbart pulver kan du gå ner ca 2 kg. Orkar du promenera 1 timme varje dag så fixar du det. Obs att du inte behöver gå jättefort.

Rekommenderar Naturapotekets eget pulver som jag tycker smakar bäst. De har oxå färdiga soppor och ”milkshakes” om du inte har möjlighet att skaka.
    Ta så kallt vatten du kan och gärna isbitar i så det blir så kallt som möjligt, det tycker jag är godast.

Lycka till.

• Snabb vikt Anmäl

Var köper man naturdiet? På apoteket?

• Kajsa Anmäl

Ja, de finns i apoteket. Jag tror att det finns i ICA och COOP också

• Lotta Anmäl

den godaste bantar drycken tycker jag är moodiefast från apoteket, den går att varma (chokladen) och smakar som varm oboy,man håller sig mätt,för den är gjord på sojamjölk,helt klart värt att prova + det ger resultat om du håller dig till det…

• Nanna Anmäl

naturdiet finns inte på apoteket, men på alla ica och coop och även i hälsokostbutiker.
    Jag håller med om att de är absolut godast.
    Mycket godare smak och konsistens på deras pulver än på nutrilett och övriga.

Sen har de ju även färdiga drycker ” shake” som fungerar likadant som pulvren, du äter bara 4 per dag, blir mätt, men får i dig få kalorier. och de är ännu godare än pulvret! men lite dyrare.

har fungerat jättebra för mig, jag har bytt ut varje lunch mot en naturdiet shake i några veckor och det syns!!

heja dig, hoppas det går bra!

• Anonymous Anmäl

Att gå ner i vikt är superenkelt med lite tålamod! Jag rekommenderar att börjar med att se över kosten, därefter börja

motionera dagligen, jag själv tränar alltid innan jobbet, då känner man sig fräsch och pigg hela dagen.

Att träna på morgonen gör dessutom att du fortsätter förbränna fett hela dagen. Jag använder mig dessutom av grönt kaffe ( http://www.rasaivikt.se/gront-kaffe.html ) som jag rekommenderar att du också gör för maximal förbränning.

Tillsist: Räkna ut ditt dagliga kaloribehov och ät 500-1000 kcal mindre varje dag, börja träna samt köp en burk Grönt kaffe som är bra för fettförbränningen ( http://www.rasaivikt.se/gront-kaffe.html ).

Följer du detta garanterar jag dig resultat!

Anmäl

Är du säker på att du vill anmäla det här?