Forumet

Vikt/träning

Gå ner i vikt, dieter, träning och hälsa. Kostråd och bantningstips. Här kan du dela med dig av dina bästa tips!

SKAPA INLÄGG

Hjälp

Någon som vet någon internetbutik som fortfarande säljer Reductil/Slimex? Har sett att healthcarepharma nämns på l… LÄS MER

Bantningsmedlet Reductil stoppas i EU

Den europeiska läkemedelsmyndigheten (EMA), beslutat dra in Reductil på grund av hälsoriskerna. Det är många som a… LÄS MER

Batna med läkemedel eller grönt kaffe?

Hej! Dock så skulle jag kanske mer titta på typ hjälp i form a läkemedel för bantning. Eller varför inte grönt … LÄS MER

Xenical

Har nu ätit xenical i 2 dagar känner ingenting! Har ätit fett men behöver inte gå på toa! Tar de flera dagar inna… LÄS MER

Varning! Slimex på Reductil-bantning luras…

Nu har jag köpt SLIMEX från två olika nätapotek och ingen av de har levererar. Känner mig så lurad och dum som ha… LÄS MER

Reductil vs Xenical?

Hejsan. Har insett att jag måste gå ner i vikt, har länge kämpat utan några hjälpmedel men har nu bestämt mig f… LÄS MER

Farligt och olagligt att köpa Reductil på nätet

Undertecknad arbetar som distriktsläkare som hamnade i den här diskussionstråden samband med att jag ”googlade… LÄS MER

Instant slim

Hej igen! Tänkte att jag måste berätta om Instant Slim bantningspiller. En väninna gick ner 39 kilo på 12 månader… LÄS MER

Slimex.nu ??

Är det någon som beställt slimex från http://www.slimex.nu? Mia LÄS MER

Det funkar inte !!!!! ” Alli ” då ????

Har ätit över en månad Reductil 10mg utan ngn som helst resultat, bara hård i magen. Har en känsla att blodtrycket… LÄS MER

Behöver gå ner snabbt

Jag ahr kört GI i 4 veckor och det ahr gått bra. men nästa vecka ska jag på en viktig fest och jag skulle så gärn… LÄS MER

Varför bantningspiller osv??

Se till istället att inte gå upp i vikt. Ni måste stoppa i tid! Ät regelbundet och ät rätt. Motionera! Man kan in… LÄS MER

Hur skall jag kunna gå ner i vikt!?!?!

Hej. Jag är så trött på att jag går upp i vikt så fort. Under en helg så kan jag gå upp 2-4 kg beroende på vad… LÄS MER

Vad väger ni?

Hej! Detta är snudd på en fjortisfråga! Men, jag har under många år vägt en aning för mycket men när folk gissa… LÄS MER

viktväktarna??

jag vill ha bort mina 40 överflödiga kg. Dels för att må bättre, dels för att orka med mitt liv. Jag har ett rör… LÄS MER