Forumet

Relationer

Relationer och förhållanden. Här kan du diskutera alla möjliga relationsproblem.

SKAPA INLÄGG

Min man är otrogen

Jag lever i ett förhållande sedan åtta år, varav fyra som gift. I perioder har jag mått dåligt i äktenskapet och… LÄS MER

Otrogen

Jag träffade en man som jag blev blixtförälskad i för ca 3 mån sedan. Vi är båda gifta och har barn och bor i ol… LÄS MER

Okej att läsa killens sms?

Tycker ni det är okej att gå in i sin mans mobiltelefon och kolla sms och annat, om man misstänker att han är otrogen? LÄS MER

Sex inspectors

Hej ameliavänner! Såg någon av er den redan omtalade dokusåpan Sex inspectors igår? Vad tyckte ni? Jag såg den me… LÄS MER

Ska jag avsluta?

Jag är en 42årig kvinna som är skild sedan tre år. Jag bor ensam med mina två barn varannan vecka. Nu har jag bliv… LÄS MER

Nykär i mitt ex…

För 13 år sen blev jag med barn med en tillfällig förbindelse. Jag behöll barnet och hoppades på att han skulle a… LÄS MER

singel kvinna.

Jag är skild sedan tre år tillbaka och mitt ex startade direkt ett nytt liv med en ny kvinna.vi har två barn i hop o… LÄS MER

Ge mig ett råd!

Hej alla amelialäsare, jag behöver ert stöd och era råd. Jag är sedan ett drygt år tillsammans och sambo, med en … LÄS MER

Konkurrens

Alltså. Jag gillar amelia mycket, ser fram emot varje nytt nummer. MEN: min kille gillar också amelia mycket. Så nä… LÄS MER

otrohet

jag är gift sedan 8 år tillbaka men ej kunnat hålla fingrarna istyr för ca 2 månader sedan var jag på en konferan… LÄS MER

Vänner

Måste bara få ur mig en sak! Äntligen har jag gjort slag i saken och dumpat min kompis. Trodde att det skulle vara r… LÄS MER