Forumet

Vikt/träning

Gå ner i vikt, dieter, träning och hälsa. Kostråd och bantningstips. Här kan du dela med dig av dina bästa tips!

SKAPA INLÄGG

Vad väger ni?

Hej! Detta är snudd på en fjortisfråga! Men, jag har under många år vägt en aning för mycket men när folk gissa… LÄS MER

viktväktarna??

jag vill ha bort mina 40 överflödiga kg. Dels för att må bättre, dels för att orka med mitt liv. Jag har ett rör… LÄS MER

40 kg övervikt

Jag har under ett år i USA gått upp nästan 20 kg och det värsta är att jag har nekat det, och det är först nu n… LÄS MER

Gå ner i vikt – tips!

Hejhej! Jag vill ha dina bästa gå ner i vikt-tips som inspiration. Fastän man vet det redan så är det lättare nä… LÄS MER

Har någon testat detta super-slimm?

Jag har bara hört positivt om detta bantningspiller. Jo, jag vet att det kanske är en genväg, men jag känner att sn… LÄS MER

Första dagarna med GI…ont i huvudet?

Hej alla goa läsare! Tänkte bara kolla en sak, jo det är såhär att jag precis börjat med GI och är inne på fjä… LÄS MER

Bröstkräm och bröstpiller, funkar det?

Hejsan! Jag undrar om någon här har provat på bröstkräm eller bröstpiller och om det i så fall gav något result… LÄS MER

Jag är nöjd med mina små bröst!

Härmodagen var jag ute på en löprunda – och för första gången använde jag inte sport-BH. Först kände jag… LÄS MER

Svår mensvärk vid löpträning

Hej alla! Jag är en 16-årig tjej som har ett problem angående mens och träning. Jag försöker hålla igång med mi… LÄS MER

Hungrig hela tiden trots att jag äter

Hej! Jag har ett problem som jag länge har tragglat på, jag tränar ganska många gånger i veckan och ibland kan det… LÄS MER

Tjock efter galloperation

Jag är en kvinna på 35 år och opererade bort min gallblåsa för 3½ år sedan. Innan operationen var jag lätt öve… LÄS MER

Vanlig att gå upp när man börjar träna???

Hej, jag är snart 31 år gammal, 1.70 och väger just nu 65kg. Jag trivs när jag väger mellan 60 och 62kg, så jag s… LÄS MER

Kvinna och hat gått ner mycket i vikt?

Hej! Vi söker nu kvinnor som har gått ner flera storlekar i vikt. det gäller medverkan i ett TV-program. Skriv och… LÄS MER

Gå ned i vikt snabbt! Viktminskning som fungerar!

Jag har under många år försökt att gå ned i vikt, testat alla slags olika metoder och tabletter men inget har fung… LÄS MER

vikten går bara upp upp upp!!!!

Sitter här i mina många funderingar. Jag kan inte fatta vad det är med min kropp. Finns det någon där ute som kän… LÄS MER